tiistai 2. helmikuuta 2016

Valmistautumista mielen kaaoksessa!

Yhteistyössä mukana:  Lapin mestarirakentajat ja Lapin verhoiluliike



Lupasin edellisessä blogissa kertoa sponsorineuvotteluista. Nyt niitä on käyty. Tulokset ovat positiivisia. Voin sanoa, että elämäni ensimmäiset neuvottelut jännittivät. Jatkan vielä muutamien osalta.

Paljon on miettimistä ja suunnittelua päitsin läpivientiin, josta mielen kaaosta. Paljon asioita mielen päällä ja muistin varassa. Huolehdi niistä ja näistä, sekä muista tätä ja tuota. Eli pyörän huoltoa, harjoittelua, huoltoauton ja itse huoltoon liittyviä asioita. Näiden sijoittaminen aikaikkunaan oli haastavaa ajatusten varassa. Alkujaan harkitsin ja pitikin tehdä projektisuunnitelma. 

Avasin vihdoin jo joulun aikaan luodun projektisuunnitelman. Perus-excel heruu tähän hyvin. Asioiden jäsentelyä viikko- ja päiväkohtaisesti taulukkoon. Voi helkkari, kun mieli rahoittui. Tämä olisi pitänyt tehdä valmiiksi jo ajat sitten, mutta parempi myöhään kuin..

Pari viimeistä viikonvaihdetta on puristettu tiiviisti harjoittelun merkeissä. Esim. viime lauantaina aamusta 2h hiihtoa raskaassa kelissä ja iltasella toista tuntia endurolla spoorilla saunalenkkinä. Sunnuntaina sitten perusteellinen reilut 3h spooriharjoittelu siirtymineen. Siirtymiä on myös harjoiteltu kelissä kuin kelissä. Ruoka ja uni maistuvat, vielä ylikunnosta ei taida olla merkkejä. Paino hiukan laskee.

Kaljaa saunan jälkeen, ei tee mieli! Tuleepa tipaton tammikuu venähtämään osaltani. 

Pientä esimakua tulevasta antoi Artic Rally viikonvaihteessa. Erityisesti heidän varikko- ja huoltotoiminta oli kiinnostavaa. Pääsin tutustumaan mm. Juha Salon tiimitoimintaan, huikee tiimi! Lisäksi Juha Pasasen kuulumisiin ja tiimin varikkotyöhön. Kiitos kun sain tutustua!

Tällä hetkellä sponsori/tukitoimintaan ovat lupautuneet Lapin mestarirakentajat Oy ja Lapin verhoiluliike. Manageri ja huoltoautopäällikkönä Miikka Ihalainen. Kiitos jo tässä vaiheessa tukijoille. Kliseetä sanoa, että yksin tätä ei tehdä. Totta on, että yksin tätä hommaa ei tehdä. Edes spoori täällä Lapin korkeudelle ei pysy auki yksin. 

Kuvassa vasemmalla Lapin mestarirakentajien toimitusjohtaja Kari Koivuranta, keskellä huoltoautopäällikkö  Miikka Ihalainen ja oikealla Harri ver 5.0. Tiimineuvottelut!



Kiitos kun luit tänne saakka. Seuraavassa mm. projektisuunnitelmaa ja rengasvalintoihin liittyviä ongelmia.

Harri ver. 5.0 Päitsi-projekti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti